Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
DJI CARE - jak uruchomić po 48h od zakupu
DJI CARE - jak uruchomić po 48h od zakupu

Kupiłeś drona DJI ? Nie zdecydowałeś się na zakup DJI CARE do 48h od zakupu drona, ale chciał byś jednak aktywować usługę DJI CARE.
Dowiedz się co jest potrzebne by móc to aktywować. 

By móc aktywować usługę DJI CARE po 48h od zakupu drona, konieczne jest nagranie ekranu telefonu wg instrukcji producenta, następnie wysłanie nagrania do supportu DJI. Po weryfikacji przez support otrzymujemy informację o możliwości zakupu usługi (kodu elektronicznego).

Zanim kupisz DJI CARE- procedura weryfikacji : 
-po pierwsze zaloguj się na stronie DJI na Twoje konto,

- następnie przejdź do strony: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload
dostępna jest tam instrukcja video opisująca nagranie do konieczne do weryfikacji, 
W aplikacji DJI go 4 oraz DJI FLY, konieczne jest pokazanie nr seryjnego drona lub gimbala, kalibracja gimbala, ruch gimbalem w górę i dół, 
by skrócić czas, nagranie zaczyna się nie szybciej niż moment w którym mamy stabilne połączenie GPS. 

- kolejny krok to wysłanie nagranie w formie linku np YOUTUBE , na adres mailowy supportu DJI careservice@dji.com

- Kiedy weryfikacja video przebiegnie pomyślnie, otrzymamy maila o możliwości zakupu DJI CARE dla naszego drona. Na zakup mamy 72h od otrzymania informacji.


- DJI CARE kupisz w naszym sklepie :https://latajdronem.com.pl/pl/c/DJI-CARE/47

- Po złożeniu zamówienia i zaksięgowaniu przez sklep. Otrzymujesz Kod elektroniczny do aktywacji.

- Przejdź na stronę : https://service.dji.com/care/active i aktywuj usługę .

Kategorie bloga
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl